Thursday, March 31, 2011

တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ ဘယ္ေမာင္း ကားသစ္မ်ား အမ်ားအျပား တင္သြင္းမည္၊ စက္မႈဇုန္ထုတ္ ကားမ်ားလည္း ဘယ္ေမာင္းအျဖစ္သာ ဆက္လက္ ထုတ္ရမည္

Eleven Media Group:2011-03-30


ျပည္တြင္းသယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ အသုံးျပဳႏိုင္ရန္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ ဘယ္ေမာင္းကားသစ္မ်ား အမ်ားအျပား တင္သြင္း သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္တြင္း ကားကုမၸဏီမ်ားထံမွ သိရွိရသည္။

လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ သက္ဆိုင္ရာမွ ျပည္တြင္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ အသုံးျပဳႏိုင္ရန္ ဘယ္ေမာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသစ္ မ်ားကို လြတ္လပ္စြာ တင္သြင္း ေရာင္းခ်ခြင့္မ်ား ျပဳေပးလ်က္ရွိရာ ယခုကဲ့သို႔ အမ်ားအျပား တင္သြင္း ေရာင္းခ်ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေနၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ျပည္ပမွ ကားတင္သြင္းမႈ ဆိုင္ရာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနေသာ ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္သည့္ Greater Man International Trading Co., Ltd  မွ Business Development Director ဦး၀င္းမ်ဳိးခ်စ္က”လက္ရွိ အခ်ိန္မွာ သက္ဆိုင္ရာက ျပည္ပက ကားတင္သြင္းမႈေတြကို ခြင့္ျပဳေပးေနပါတယ္။ တင္သြင္းတဲ့အခါမွာ ကား က အသစ္ျဖစ္ရမယ္။ ဘယ္ေမာင္း ျဖစ္ရမယ္ စတဲ့အခ်က္ေတြကိုေတာ့ ကန္႔သတ္ထားတာ ရွိပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္ ကုမၸဏီအေနနဲ႔ ျပည္တြင္းသယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းေတြမွာ အသုံးျပဳဖို႔အတြက္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ Express ယာဥ္ ေတြ နဲ႔ JY Minibus အမ်ဳိးအစားယာဥ္ေတြကို တင္သြင္းေရာင္းခ်ထားၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ထပ္မံၿပီး City Bus ေတြ လိုမ်ဳိး ၿမိဳ႕တြင္းေျပးဆြဲမယ့္ တ႐ုတ္ကား အမ်ဳိးအစားေတြကိုလည္း ထပ္မံ တင္သြင္းသြားဖို႔ ရွိပါတယ္”ဟု ေျပာ ၾကားခဲ့သည္။

ယခုကဲ့သို႔ သတ္မွတ္ စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္ တင္သြင္းလာေသာ လုပ္ငန္းသုံး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားသည္  လက္ ရွိအခ်ိန္၌ ၅ဂ/.... နံပါတ္ရရွိမည္ ျဖစ္ၿပီး ဘတ္စကားႀကီးတစ္စီးလွ်င္ က်ပ္သိန္း ၇၉၀၊ မီနီဘတ္စ္ဆိုပါ က က်ပ္သိန္း ၄၉၀ ျဖင့္ ျပန္လည္ ေရာင္းခ်ေပးမည္ ဟုလည္း ၎က ဆိုသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ စက္မႈဇုန္ အသီးသီးတြင္ ထုတ္လုပ္ေနသည့္ ျပည္တြင္းစက္မႈဇုန္ ကားထုတ္လုပ္သူမ်ား အေနျဖင့္လည္း လက္ရွိ ခြင့္ျပဳထားသည့္အစီးေရမွ အပ ေနာက္ပုိင္း ထုတ္လုပ္မည့္ ကားမ်ားအားလံုးကို ဘယ္ေမာင္းအျဖစ္သာ တင္သြင္း တပ္ဆင္ ထုတ္လုပ္ရမည္ဟုလည္း စက္မႈဇုန္ကားထုတ္လုပ္သူမ်ားက ဆိုသည္။

“ခြင့္ျပဳထားတဲ့ အစီးေရကိုပဲ ညာေမာင္းနဲ႔ ထုတ္ေနတာ။ ေနာက္ပိုင္းကားေတြကိုေတာ့ ဘယ္ေမာင္း အေနနဲ႔ပဲ ထုတ္ရေတာ့မယ္။ ဘာအမ်ဳိးအစားပဲထုတ္ထုတ္ ဘယ္ေမာင္းပဲ ထုတ္လုပ္ရေတာ့မယ္”ဟု ဒဂံုဆိပ္ ကမ္းစက္မႈတြင္ ကားတပ္ဆင္ ထုတ္လုပ္ေနသည့္ စက္မႈဇုန္ကား ထုတ္လုပ္သူ လုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။

ထို႔အတြက္ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ဘယ္ေမာင္းမ်ားသာ မ်ားျပားလာမည္ျဖစ္ၿပီး ခရီးသည္တင္ယာဥ္ႀကီး မ်ားေနရာတြင္ ဘယ္ေမာင္း တ႐ုတ္ကားမ်ား ပိုမိုေနရာယူလာဖြယ္ ရွိသည္ ဟု လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ဆိုသည္။
“ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းေတြမွာ အခုေတာင္ ဘယ္ေမာင္း တ႐ုတ္ကားႀကီးေတြ အမ်ားစု ေနရာယူလာတာ။ ေနာက္ပိုင္းဆို တ႐ုတ္ကား ႀကီးေတြပဲ ျဖစ္ေနမွာပါပဲ။ ျပည္တြင္း မွာ ျပည္ပကသြင္းၿပီး တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္တဲ့ ေနရာမွာလည္း ဘယ္ေမာင္းသီးသန္႔ပဲ ထြက္လာေတာ့မွာေလ။ အခုဆို Hiace  ကားေတြလဲ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ ပစၥည္းသံုးတဲ့ကားေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ တ႐ုတ္ကားေတြ ေနရာယူတာ မ်ားလာမယ္လို႔ ဆိုလိုခ်င္တာပါ။ တ႐ုတ္ကားေတြ မ်ားလာရင္ တ႐ုတ္ကားအသံုး ျပဳဖူးတဲ့သူတိုင္းေတြ႕ရတတ္တဲ့ ကား ျပဳျပင္စရိတ္နဲ႔ ကားျပင္ဆင္ရတဲ့ အခက္အခဲေတြလည္း လိုက္ပါလာ မွာေပါ့။
ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းမွာသံုးေနတဲ့ တ႐ုတ္ကားေတြ မေန႔တစ္ေန႔ကမွ လိုင္းထဲမွာေျပးဆြဲတာ အခုလမ္းတစ္၀က္မွာ ခဏခဏ ပ်က္တတ္လို႔ ကားေျပာင္းစီးေပးေန ရတာေတြရွိတယ္။ တကယ္လို႔ တင္သြင္းမယ္ဆိုရင္လည္း တ႐ုတ္ ႏိုင္ငံကပဲလုပ္တဲ့ သူတို႔ႏိုင္ငံမွာသံုး တဲ့ ဂရိတ္ျမင့္တဲ့အမ်ဳိးအစားေတြ သြင္းရင္ပိုေကာင္းမယ္လုိ႔ သံုးသပ္ မိတာပါ။ ယာဥ္ၾကံ့ခိုင္မႈနဲ႔ ယာဥ္ အႏၲရာယ္ကင္းေအာင္ေျပာရတာပါ” ဟု စက္မႈဇုန္ကား ထုတ္လုပ္သူ တစ္ဦးကလည္း ရွင္းျပခဲ့သည္။

Artikel Terkait:

0 comments:

Post a Comment