
မူစယ္မွမႏၱေလးအဆင္း ၁၀ ဘီးကား (ဓါတ္ပံု-S.H.A.N.)
အာစီယံႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ၁၄ ဘီးတပ္ယာဥ္ ကုန္အေလးခ်ိန္ ၃၄ တန္ ၊ ၁၂ ဘီးတပ္ယာဥ္ ကုန္၂၅ တန္ ၊ ၁၀ဘီးတပ္ ယာဥ္ ၂၁ တန္ႏွင့္ ၁၀ဘီးတပ္ယာဥ္ ၁၆ တန္ သတ္မွတ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါစံခ်ိန္အရ ၁၄ ဘီးတပ္ယာဥ္ မွအပ က်န္ယာဥ္မ်ား တင္ေဆာင္ရမည့္ ကုန္အေလးခ်ိန္မ်ား ထပ္မံေလွ်ာ့ ခ်ရမည္ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္ေမာင္းမ်ားထံ ၄င္းကိစၥ ႀကိဳတင္အေၾကာင္းၾကားထားေၾကာင္း ယာဥ္ေမာင္းအသိုင္းအ၀ိုင္း က သွ်မ္းသံေတာ္ ဆင့္သို႔ ေျပာသည္။
“ယာဥ္ေပၚတင္ရမဲ့ ကုန္အေလးခ်ိန္ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ အာစီယံစံခ်ိန္စံညြန္းအတိုင္း ဇႏၷ၀ါရီ ပထမအပတ္ မွာစ အေကာင္အထည္ေဖၚမယ္ ကားသမားေတြ ႀကိဳတင္ေျပာထားၿပီးၿပီ”
“အဲဒီသတ္မွတ္ခ်က္အရဆိုရင္ ၀င္ရိုး ၄ ခု ၁၄ဘီး က ၃၄ တန္က မေျပာင္းဘူး။ ၀င္ရိုး ၄ ခု ၁၂ ဘီးက တန္ ၃၀ ကေနအခ ၂၅ တန္ ၊ ၀င္ရိုး ၃ခု ၁၀ ဘီးက အခု ၂၅ တန္ေပးထားတာအခု ၂၁ တန္၊ ေနာက္ ၀င္ရိုးႏွစ္ခု ၆ ဘီးက တန္ ၂၀ ေပးထားတာအခု ၁၆ တန္ျဖစ္မယ္ ” ဟု ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။
အာစီယံစံခ်ိန္စံညြန္းအတိုင္း ေလွ်ာ့ခ်ရန္သတ္မွတ္ထားေသာ္လည္း အေလးခ်ိန္ပုိတင္ႏုိင္ေအာင္ လာဒ္ထုိးရမႈမ်ားပုိရွိ လာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သူက ဆက္ေျပာသည္။
ျပည္တြင္း၌ အဆိုပါကုန္အေလးခ်ိန္မ်ားကို ႏို၀င္ဘာလဆန္းပိုင္းက စတင္ သတ္မွတ္ခဲ့ၿပီး ယခုလ ၈ ရက္ေန႔က တရုတ္ - ျမန္မာနယ္စပ္ အဓိက ကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္း မူစယ္ - မႏၱေလးလမ္းတြင္ အဆိုပါ သတ္မွတ္ခ်က္ ထပ္မံ ထုတ္ ျပန္ခဲ့သည္။
ထိုသို႔ ထုတ္ျပန္ၿပီးေနာက္ မူစယ္ - မႏၱေလးအတက္အဆင္း ကုန္တင္ခေစ်းႏႈန္းမ်ား ၂ ဆမွ ၃ ဆအထိ တက္လာေၾကာင္းသိရသည္။
Artikel Terkait:




0 comments:
Post a Comment